Gradski prevoznik planira da prema ovogodišnjem Programu poslovanja kupi na kredit 20 zglobnih autobusa, 10 solo autobusa na gasni pogon i 10 solo autobusa na dizel.
600 miliona dinara, iliti 6 miliona evra za nabavku, 300.000 evra za jedan autobus? Pa jel to neki inter-kontinentalni bus, ili gradski bus sa 20 plasticnih stolica, 10m sipki za drzanje i motorom?
Vreme je odavno - dok svet bude koristio nebeski javni prevoz, hoćemo li i u 22. veku ovde polemisati o nabavci 31 ili 32 solo-zglobna autobusa ?!?
Hajde vizionari gradski čelnici - zar je tolika nauka u ovom ravničarskom i peskovitom gradskom tlu izvesti projekat jedne kružne metro linije - "Futog-Naselje-Detelinara-Stanica-Centar-Liman-Naselje-Futog" ?!?
Samo ona (za početak) bi rešila 85% problema javnog transporta novosađana a ovakve nebuloze o nabavci autobusa bi pale u zaborav.
@Luka
Za vasu informaciju NEOBUS je u stecaju vec 2 godine i ne moze napraviti ni tricikl.Inace to je privatna firma takozvanog Saudijca koji se povlaci jer ga je manjinski partner opeljesio.Neobus je i bogu duzan i svaki dinar koji se uplati na njegov racun ode bankarima koji cekaju kraj stecaja i rasprodaju.A da i 200 radnika trazi neisplacene plate vec tri godine! Dobili pastete pre dve godine!
Nažalost pošto vidim da se spominje kako rok treba da bude prije mogućih izbora mislim da ovo nije zbog potreba običnog naroda. Vrlo pažljivo treba pratiti ove radnje.
Da neko ima i makar malo mozga u ovoj vlasti ovo bi se vrlo lako rešilo. Jednostavno se pare prebace na namenski račun Neobusa odakle se nabavi sam materijal i delovi plus plate i doprinosi radnika. A daaaaa ovako neće moći da se klepa?!?!
Kada ce ovaj narod biti zadovoljan?
Prvo su svi autobusi skrnavi, prljavi i bucni, a sada kada treba da se kupe novi onda se svi bune.
Pa dokle vise?
Sta hocete, odlucite se vec jednom.
Sto se tice novinara, da su pratili sve od pocetka do kraja znali bi da je ovo usvojeno na poslednjoj skupstini grada, i da kredit vraca sam GSP.
Zasto moraju da se stalno dizu krediti? Direktor je pricao kako GSP uspesno posluje. Bune se jadni kako su smanjene subvencije. Imace manje za plate.
Podrzavam svaku obnovu voznog parka, ali oni pricaju sad za novine, a kazu krajem godine ce se sprovesti javna nabavka. Trebali su da planiraju ranije pa da kupe autobuse pre leta, da imamo jos vise klimatizovanih autobusa.
Ponavljam redovan sam putnik GSPa i relativno sam zadovoljan i bio bih spreman i vise da placam kartu kad bih znao da ce stvarno taj novac da ide na pravu stranu, u kupovinu novih lepih, klimatizovanih autobusa.
Taj GSP ima vise inzenjera od Americke NAS-e,sve strucnjaci sa preko 100.000 plate.A prevoz je uzasan.Konkretno u Parizu metro za mesec dana kosta 56evra i polasci su na svakih 3 minute,a za Budisavu je karta 60E i prave rasporede kako hoce i sto redje.Konkretno cim su ukinuli pre desetak prevoz za Djurdjevo i Sajkas nista nisu ubacivali novo..A Direktor koji je tada hteo da otvori svoju privatnu liniju izgubio na izborima.Valjda ce i oni dobiti konkurenciju cisto da osete kako je to.Privatni taksisti voze po ceni karte i uvek mesta za sedenje,toplo je zimi hladno je leti.....
Ne smeta mi toliko što se vozim u autibusu iz 2000-te, koliko mi smeta što ga čekam nekad i 20 minuta. Naime, oko 16 h, kada se ljudi vraćaju s posla, 5-ca se vuče preko Bulevara i Jevrejske, a kod Pozorišta čeka gomila ljudi. Polazak je na svakih 12 minuta! U špicu - 12 minuta! Neretko se desi da neki putnici ne mogu ni da uđu. Ipak, radujem se novim autobusima, pa neka si i na kredit.
Taj direktor ni newzna gde se koje mesto nalazi sem na karti.Nek dodje on u Budisavu da vidi kako je u busu u 6i55 koji vec godinama trazimo da bude zglobni ali njegovi brojaci putnika budu u kafani a ne u busu....
Treba izabrati i pomoći novosadskog proizvođača autobusa NEOBUS !
Nadam se da će, ovaj put, jedan od kriterijuma za izbor proizvođača biti i lokal patriotizam, a nikako "posrednička provizija" !
Imaju kvalitet,znanje i tradiciju izrade autobusa i nalaze se u Novom Sadu, što pruža mogućnost lakšeg održavanja i servisiranja...
Sve pare će ostati u Novom Sadu a pomaže se industrijska proizvodnja grada.
GRAĐANI NOVOG SADA ZA NOVI SAD, A NOVI SAD ZA SVOJE GRAĐANE !!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP planira nabavku 20 solo autobusa
Novi Sad
•16.01.2014.
•09:29 > 11:05
Komentari 22
rupert
Vaskez NS
Hajde vizionari gradski čelnici - zar je tolika nauka u ovom ravničarskom i peskovitom gradskom tlu izvesti projekat jedne kružne metro linije - "Futog-Naselje-Detelinara-Stanica-Centar-Liman-Naselje-Futog" ?!?
Samo ona (za početak) bi rešila 85% problema javnog transporta novosađana a ovakve nebuloze o nabavci autobusa bi pale u zaborav.
Za vasu informaciju NEOBUS je u stecaju vec 2 godine i ne moze napraviti ni tricikl.Inace to je privatna firma takozvanog Saudijca koji se povlaci jer ga je manjinski partner opeljesio.Neobus je i bogu duzan i svaki dinar koji se uplati na njegov racun ode bankarima koji cekaju kraj stecaja i rasprodaju.A da i 200 radnika trazi neisplacene plate vec tri godine! Dobili pastete pre dve godine!
-
onim koji obavestavaju koja stanica dolazi i na kojoj se nalazimo...za one silne turiste koji razgledaju atrakcije n.naselja i detelinare.
Pokojni Toza
Nikola
JOJa
Prvo su svi autobusi skrnavi, prljavi i bucni, a sada kada treba da se kupe novi onda se svi bune.
Pa dokle vise?
Sta hocete, odlucite se vec jednom.
Sto se tice novinara, da su pratili sve od pocetka do kraja znali bi da je ovo usvojeno na poslednjoj skupstini grada, i da kredit vraca sam GSP.
ccc
Darko
Podrzavam svaku obnovu voznog parka, ali oni pricaju sad za novine, a kazu krajem godine ce se sprovesti javna nabavka. Trebali su da planiraju ranije pa da kupe autobuse pre leta, da imamo jos vise klimatizovanih autobusa.
Ponavljam redovan sam putnik GSPa i relativno sam zadovoljan i bio bih spreman i vise da placam kartu kad bih znao da ce stvarno taj novac da ide na pravu stranu, u kupovinu novih lepih, klimatizovanih autobusa.
Mitar
Sale
Boki NS
mmk
Balać
Pele
Luka
LUKA
Treba izabrati i pomoći novosadskog proizvođača autobusa NEOBUS !
Nadam se da će, ovaj put, jedan od kriterijuma za izbor proizvođača biti i lokal patriotizam, a nikako "posrednička provizija" !
Imaju kvalitet,znanje i tradiciju izrade autobusa i nalaze se u Novom Sadu, što pruža mogućnost lakšeg održavanja i servisiranja...
Sve pare će ostati u Novom Sadu a pomaže se industrijska proizvodnja grada.
GRAĐANI NOVOG SADA ZA NOVI SAD, A NOVI SAD ZA SVOJE GRAĐANE !!!
Sanja
...Gradonačelnik, ako je pametan, neka debelo obrati pažnju na ovaj tender jer će se za neko vreme pitati zašto je dopustio tako nešto...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H